باز کردن درب خودرو

باز کردن درب خودرو – ما با سابقه ای طولانی و موفق در حوزه امداد رساني در تمامي شهرها و حومه شهر شامل خدمت رسانی هایی نظیر مکانیک سیار ، پنچرگیری سیار، باطری به باطری سیار، حمل خودرو با یدک کش ، سوخت رسانی سیار و … باز کردن درب خودرو سیار را به صورت امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو غرب تهران انجام می دهد.امداد خودرو تهران تمامي اين خدمات را با تكيه بر تجربه طولاني خود بصورت كاملا حرفه اي و پيشرفته انجام خواهد داد. باز كردن درب خودرو نيازمند تكنيك هاي بسيار مهمي است تا آسيبي به خودرو شما وارد نشود پس در انتخاب امدادرسان خود دقت لازم را داشته باشيد.

علت نیاز به امداد خودرو جهت باز کردن درب خودرو:

گاهی ممکن است اتفاقاتی بیفتد که نیاز شود درب خودرو شما توسط امدادرسان باز شود. از جمله این موارد می توان گم کردن سوییچ، جاماندن سوییچ در داخل ماشین و یا حتی اتفاقاتی نادر مانند قفل شدن خودرو از داخل توسط بچه های کوچک باشد که در این موارد با توجه به اهمیت موضوع و سرعت در انجام کار و همچنین از نظر امنیتی اعتماد و اطمینان به نیروی امداد رسان امداد خودرو تهرانی در خدمت رسانی به شما کوتاهی نکرده و یاریگر شما در سریعترین زمان ممکن می باشد تا هرچه سریعتر به هدف خود رسیده و موضوع را مرتفع سازید.

انواع سوییچ های خودرو :

سوییچ خودروها همواره در سه دسته مختلف دسته بندی می شود که توضیحاتی در خصوص امداد قفل و سوییچ قبلا ارائه شده است. در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد:

1- خودروهایی با سوییچ های معمولی و عادی که بیشتر خودروهای قدیمی تر را شامل می شود که متخصصان ما می توانند این خودروها را بدون سوییچ باز کرده و بصورت سالم در اختیار شما قرار دهد.

2- خودروهایی باشوییچ های کد دار که از طریق کد و سیستم ECU خودرو روشن می شود. در این حالت باید خودرو با حمل خودرو با یدک کش به تعمیر تخصصی خودرو منقل شود ودر آنجا با کد مربوط به خودرو سوییچ مناسب تولید و استفاده گردد.

3- سوییچ ریموتی که مخصوص خودروهای مدل بالا و خارجی می باشد که ر این حالت نیز امداد خودرو تهران با کمک متخصصان مجرب خود یاریگر شما عزیزان خواهند بود تا درب خودرو شما را باز کنند.

باز کردن درب خودرو

خدمات سوییچ خودرو در باز کردن درب خودرو شامل موارد زیر است :

♦ پروگرام سوییچ

♦ کد دهی و پاک نمودن کد سوییچ

♦ تراش تیغه سوییچ

♦ ساخت سوییچ کیلس گو (Keyless Go)

♦ بررسی سوئیچ های تعریف شده روی خودرو

♦ حذف سوئیچ گم شده از ECU

خدمات ریموت خودرو جهت باز کردن درب خودرو شامل موارد زیر است:

♦ ساخت ریموت اصلی و یدک

♦ پروگرام ریموت

♦ کد دهی و پاک نمودن کد ریموت

♦ بررسی ریموت های تعریف شده روی خودرو

♦ حذف ریموت گم شده از ECU

♦ ساخت ریموت کیلس گو (Keyless Go)

خدمات جانبی ریموت خودرو در امداد خودرو تهران :

♦ باز کردن درب خودرو

♦ بررسی عملکرد ایموبیلایزر

♦ خام نمودن ریموت

♦ تعویض قاب ریموت

♦ عیب یابی و تعمیر سوئیچ و ریموت

♦ تعویض باتری های فابریک لحیم شده

امداد خودرو شبانه روزی تهرانی در خصوص باز کردن درب خودرو یکی از معتبرترین شرکت های امداد خودرو تهران می باشد، این مجموعه دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای سامان دهی و بهبود خدمات به مشتری شکل گرفته است.هدف اصلی ما ارائه خدمات درکمترین زمان ممکن برای شما عزیزان می باشد. جهت امدادرسانی می توانید با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.