امداد خودرو بنز

امداد خودرو بنز – امدادگران حرفه ای ما با تکیه بر توانایی های خود در حوزه عیب یابی، تشخیص عیب و رفع عیوب موجود در انواع خودروهای بنز از جمله AMG GT, SLR, SLS AMG, کلاس A، کلاس B، کلاس C، کلاس CL، کلاس CLA، کلاس CLS، کلاس E، کلاس G، کلاس GLA، کلاس GLC، کلاس GLK، کلاس GLS، کلاس ML، کلاس S، کلاس S-Coupe، کلاس SL، کلاس SLK خدمت رسان شما در این حوزه می باشد. شرکت امداد خودرو تهران  با مجوز رسمی از اتحادیه اتوسرویس، تعمیرگاه، کارواش و امدادخودرو تهران مفتخر است با ارائه خدمات شبانه روزی در کل سطح شهر تهران از جمله شرق، غرب، شمال، جنوب و شهرستان های وابسته به تهران به شما امدادخواهان محترم خدمت رسانی نماید – امداد خودرو بنز

تاریخچه خودرو بنز :

مرسدس بنز AG مسئول تجارت جهانی خودروهای مرسدس بنز و ون مرسدس بنز با بیش از 170000 کارمند در سراسر جهان است. اولا کالنیوس رئیس هیئت مدیره مرسدس بنز AG است. تمرکز این شرکت بر توسعه، تولید و فروش خودروهای سواری، وانت و خدمات مرتبط با خودرو است. علاوه بر این، این شرکت آرزو دارد که در زمینه تحرک الکتریکی و نرم افزار خودرو پیشرو باشد. سبد محصولات شامل برند مرسدس بنز با برندهای فرعی مرسدس AMG، مرسدس میباخ، مرسدس EQ، کلاس G و برند هوشمند است. نام تجاری Mercedes me دسترسی به خدمات دیجیتال مرسدس بنز را ارائه می دهد.

مجموعه خودروهای مرسدس بنز همه بخش‌های خودروهای سواری را در بر می‌گیرد: از خودروهای میکرو شهری با اسمارت، تا محدوده محصولات انحصاری مرسدس بنز و مرسدس‌مایباخ، تا خودروهای عملکردی و اسپرت مرسدس-AMG. مرسدس بنز با مرسدس EQ توسعه سیستماتیک درایوهای جایگزین را پیش می برد: هدف این است که کل مجموعه را تا سال 2022 برقی کند. این شرکت طیف وسیعی از مدل های برقی را در هر بخش از جمله مدل های 48 ولتی ارائه خواهد کرد. انتخاب گسترده ای از پلاگین هیبریدی، و وسایل نقلیه تمام الکتریکی با امداد باطری . به این ترتیب، بخش خودروهای مرسدس بنز AG تحرک فردی را برای طیف وسیعی از نیازهای مشتری تضمین می کند. هدف این شرکت ساخت مطلوب ترین خودروهای جهان است. در سال 2020، خودروهای مرسدس بنز، 2،087،200 وسیله نقلیه تحویل داد و برای پنجمین سال متوالی با سطح عمده فروشی بالای دو میلیون خودروی سواری دست یافت. از سال 2016، مرسدس بنز هر ساله جایگاه پیشرو جهانی خود را در مقایسه با رقبای اصلی خود از نظر فروش حفظ کرده است.

در صورت نیاز به امداد خودروی بنز انواع کلاس های آن می توانید با شماره امداد خودرو تهران تماس بگیرید.  ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱

مزایای Mercedes Benz B180

  • استفاده از مواد ارزان قیمت از بهترین متریال در کابین
  • استفاده از کروم در داخل و خارج از حودرو
  • استهلاک پایین بدنه و کابین
  • مصرف سوخت

معایب Mercedes Benz B180

  • طراحی نه چندان زیبا
  • استاندارد آلایندگی یورو 4
امداد خودرو بنز

طراحی مرسدس بنز :

خلوص حسی و لوکس مدرن. طراحان مرسدس بنز سنت و مدرنیته را در طراحی خودروهای آینده آشتی می دهند. کار آنها بر “خلوص حسی” به عنوان بیانی از تجمل مدرن متمرکز است. اصطلاح طراحی جدید دارای لبه ها و چین های کاهش یافته – فرورفتگی ها و فرورفتگی ها در ورق فلز – با هدف ایجاد فرم های شفاف و سطوح حسی است که فناوری بالا را به نمایش می گذارد و در عین حال احساسات را نیز برمی انگیزد. طراحی چیزی غیرعادی ایجاد می کند و سهم عمده ای در شکل دادن به تصویر برند دارد. برای طراحان مرسدس بنز، طراحی خوب باید هم زیبا و هم هوشمند باشد.

کلاس S جدید :

به آنچه اهمیت دارد اهمیت می دهد. کمپین کلاس S جدید، بینش معتبری از زندگی آلیشیا کیز، لوئیس همیلتون و راجر فدرر ارائه می‌کند. این نقطه نشان می‌دهد که «به آنچه اهمیت می‌دهد» واقعاً چه معنایی برای توصیفات ما دارد.

امداد خودرو بنز در  آکادمی رانندگی AMG عملکرد منحصر به فرد AMG را با تجربه های فراموش نشدنی در زیباترین مکان های اروپا متحد می کند. برای بیش از 50 سال، مرسدس AMG برای اشتیاق به عملکرد ایستاده است. شما می توانید این حس خارق العاده را در پیست های مسابقه ای مشهور جهان، جاده های روستایی زیبا و در لاپلند سوئدی باشکوه تجربه کنید. ما لذت رانندگی، سبک زندگی و ورزش موتوری را در خالص ترین شکل خود به شما نشان خواهیم داد. طیف متنوعی از جلسات و رویدادهای آموزشی ما برنامه ای عالی برای هر سلیقه و برای هر سطح تجربه ارائه می دهد. و شما به آخرین مدل های مرسدس-AMG در هر یک از فرمت ها دسترسی خواهید داشت. در طول این رویداد، آموزش های برتر را از مربیان مجرب ما دریافت خواهید کرد. مربیان با توجه به تجربه چندین ساله خود در کلاس های مختلف اتومبیلرانی (مانند موتوراسپرت GT، مسابقات فرمول و رالی) می توانند نکات تخصصی را ارائه دهند و زمینه های بالقوه برای بهبود مهارت های رانندگی فردی را شناسایی کنند. در رویدادهای منتخب، سفیران برند AMG و رانندگان معروف مسابقه‌ای، Maro Engel، Bernd Schneider، Karl Wendlinger و Bernd Mayländer، در میان دیگران، تخصص حرفه‌ای خود را در مورد تمام سؤالات مربوط به هندلینگ صحیح خودرو در اختیار شما قرار می‌دهند. اقامتگاه های منحصر به فرد و با دقت انتخاب شده، نهایت راحتی و لحظات بدیع از احساسات فوق العاده را فراهم می کند. لحظات لذت آشپزی و برنامه همراه مناسب هر تجربه AMG را کامل می کند.

تورهای منحصر به فرد با خودروهای قدیمی مرسدس بنز در مقاله امداد خودرو بنز :

پشت فرمان مرسدس بنز SL افسانه‌ای ما بنشینید و از میان مناظر خیره‌کننده جاده‌های شگفت‌انگیز را طی کنید. با باد در چهره و چرخ ظریف در دستانتان، استعداد وصف ناپذیر دوران گذشته را حس خواهید کرد. از رانندگی در خالص ترین شکل آن، طراحی جاودانه و زیبا با عناصر کرومی پیچیده و حس و بویی که داستان ماجراجویی های گذشته را روایت می کند، لذت ببرید. شما با شیک به مکان های نفیس می رسید، جایی که می توانید توقف کنید و از بهترین غذاها لذت ببرید. ما به شما این فرصت را می‌دهیم که بدون نگرانی در مورد چیزی به عشق خود ادامه دهید، و علاوه بر این، شما این شانس را خواهید داشت که با مدل‌های مختلف رانندگی کنید. یک تیم صالح بر سفر شما در مسیرهایی که با دقت انتخاب شده اند نظارت می کنند. جهت دریافت خدمات امداد خودرو تهران باشماره  ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

امداد خودرو شبانه روزی تهرانی یکی از معتبرترین شرکت های امداد خودرو در شهر تهران در حوزه امداد خودرو بنز می باشد، این مجموعه دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای سامان دهی و بهبود خدمات به مشتری شکل گرفته است.هدف اصلی ما ارائه خدمات درکمترین زمان ممکن برای شما عزیزان می باشد. جهت امدادرسانی می توانید با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.