حمل خودرو با یدک کش

حمل خودرو با یدک کش – گاهی اتفاق می افتد که با وقوع حادثه و یا ایراد فنی در خودرو دیگر خودرو قابلیت حرکت را نداشته باشد. در این حالت نیاز است که خودرو را با یدک کش به تعمیرگاه تعمیر تخصصی خودرو یا محل مورد نظر رساند. اما نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد این است که نحوه حمل خودرو و وسیله یدک کش بسیار مهم است تا خسارتی به خودرو شما وارد نشده و راحت بتوان آن را منتقل کرد. امداد خودرو تهرانی با وجود داشتن تعمیرکاران مجرب و بسیار حرفه ای بصورت مکانیک سیار می تواند به کمک یدک کش خودرو شما را در کمترین زمان و با بهترین امکانات به تعمیرگاه منتقل می کند. فقط کافی است با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس بگیرید. یا از طریق آیکون پیام واتس اپ با ما در تماس باشید.

بهترین یدک کش برای خودرو

شاید تا حالا یدک کش های بسیاری را در کنار خیابان ها و یا جاده ها دیده باشید اما بنظر شما انتخاب نوع یدک کش اهمیت دارد؟

همانگونه که گفته شد بله انتخاب نوع خودرو برای حمل با یدک کش بسیار مهم است. ممکن است یک وانت و یا جرثقیل را برای بکسل خودرو خود انتخاب کنید. توصیه ما به شما عزیزان این است که هر کدام از این یدک کش ها باید در شرایط خاص خود انتخاب شوند تا بتوانند امکانات ویژه را متناسب با شرایط شما ارائه دهند.
جرثقیل ها ی بزرگ و بارکش برای خودرو های بزرگ هستند و نمی شود خودروی مدل بالا و یا بزرگ خود را با نیسان و یا وانت حمل کرد و حتما باید ماشین متناسب با خودرو شما به محل صحنه بیاید.

تجهیزات مورد نیاز برای حمل با یدک کش

این موارد شامل:
زنجیر
کابل
جک هیدرولیکی
جعبه ابزار
داشتن انواع چکش
کپسول آتش نشانی
تجهیزات کامل یدکی
جعبه کمک های اولیه
چراغ هشدار دهنده
شبرنگ
و انواع بالابر ها می باشد.

حمل خودرو با يدك كش

اصول اساسی حمل خودرو:

برای حمل خودرو باید حتما یکسری اصول رعایت شود و بررسی های لازم روی خودروی یدک کش انجام شود تا موقع انجام ماموریت خودرو دچار صانحه و یا خرابی فنی نشود. این موارد می تواند شامل موارد زیر باشد:

  1. تنظیم باد لاستیک های یدک کش
  2. راننده خودرو یدک کش باید با سرعت استاندارد حرکت کند
  3. داشتن دید به تمام زوایای خودروی حمل شده
  4. بالا بودن مدل خودرو یدک کش
  5. و…

هزینه حمل خودرو

هزینه حمل خودرو توسط جرثقیل های یدک کش متناسب با نوع خودرو و شرایط حمل خودروی آسیب دیده و نوع یدک کش متفاوت می باشد اما بطور کلی هزینه یدک کش خودرو با فرمول زیر محاسبه می شود که امداد خودرو تهرانی همواره بر اساس این ضوابط عمل می کند.

وردودی یدک کش از 1 کیلومتر تا 10 کیلومتر اول (عدد مصوب حمل خودرو) + به ازای هر کیلومتر اضافی تر از 10 کیلومتر اول(عدد مصوب حمل به ازای هر کیلومتر)

سوالات متداولي كه در حوزه حمل خودرو با يدك كش وجود دارد:

1- هزينه حمل خودرو چقدر است؟

پاسخ: حمل خودرو با يدك كش و يا حمل خودرو با جرثقيل بستگي به اين دارد كه چه نوع خودرويي مناسب شما است مثلا برخي خودروهاي همانگونه كه گفته شد نياز به خودروهايي مانند خاور دارد و برخي با نيسان حمل مي گردد. عامل ديگر تاثيرگذار در هزينه مسافت از مبدا تا مقصد شماست كه در امداد خودرو تهران قبل از هرگونه عملياتي با ارائه پاسخ هاي مربوطه شما مي توانيد از هزينه خود مطلع شويد.

2- تفاوت بين جرثقيل يدك كش با جرثقيل خودرو بر در چيست؟

پاسخ: خودرو بر در واقع همان خودرويي است كه ماشين شما را سوار بر خود كرده و جابه جا مي كند اما يدك كش به وسيله بكسل خودرو خودرو شما را جابه جا مي كند. پرواضح است كه خودروبر شزايط مناسب تري را براي خودرو شما فرآهم مي كند.

3- بيمه حمل خودرو چيست؟

پاسخ: جبران خسارت آسيب هاي احتمالي به خودرو شما در هنگام جابه جايي خودرو زماني كه بيمه شده باشد متناسب با پوشش بيمه اي بيمه گزار پرداخت مي گردد. بيمه مربوط به حمل خودرو در واقع زيرشاخه اي از بيمه باربري است و تعهد لازم را ايجاد مي كند.

4- حمل خودروهاي لوكس به چه صورتي است؟

پاسخ: خودروهاي لوكس با توجه به قيمت و اهميتي كه دارند بايد شرايط ويژه تري براي آنها در نظر داشت. در امداد خودرو تهراني به منظور امنيت بيشتر از روش تسمه بندي براي حمل خودرو با يدك كش يا جرثقيل خودرو بر استفاده مي شود تا امنيت بيشتري داشته باشد.

امداد خودرو شبانه روزی تهرانی یکی از معتبرترین شرکت های امداد خودرو در شهر تهران می باشد، این مجموعه دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای سامان دهی و بهبود خدمات به مشتری شکل گرفته است.هدف اصلی ما ارائه خدمات درکمترین زمان ممکن برای شما عزیزان می باشد. جهت امدادرسانی می توانید با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

10 پاسخ

  1. ممنون واقعا از تیم حرفه ایتون خیلی سریع و راحت به مکان رسیدن و خدمات رسانیتون عالی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.