امداد خودرو شبانه روزی

امداد خودرو شبانه روزی – ممکن است خودرو شما در طول شبانه روز دچار خرابی شود و امکان حرکت و رسیدن خودرو به تعمیرگاه نباشد. در این حالت شما می توانید با تماس با ما درخواست امداد خود را ثبت نماييد  تا همکاران و تعمیرکاران خبره ما در اسرع وقت و با هزینه بسیار مناسب امدادرسان شما باشد – امداد خودرو شبانه روزی

امدادگران خودرو در شب باید موارد زیر را در نظر داشته و همواره اجرا نماید:

1- داشتن چراغ قوه با نور استاندارد

2- دارا بودن سطل شن و بیلچه مخصوص در خودروهای امدادی

3- در مواردی ممکن است روغن ریخته شده در سطح جاده باعث لغزنده شدن جاده شود که این امر می تواند باعث آسیب رسیدن به خودروهای دیگر در صورت لیز خوردن آنها باشد در این صورت امدادگر باید از این امر تا حد امکان جلوگیری کرده و در صورتی که چنین اتفاقی افتاد آن را از سطح جاده پاک کند .

شماره امداد خودرو شبانه روزی امداد خودرو تهرانی خدماتی که ارائه می دهد شامل موارد زیر است که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم:

1- تعمیر گیربکس و تعمیر موتور خودرو

2- سوخت رسانی سیار

ممکن است موقعیتی پیش بیاید که خودرو شما سوخت نداشته باشد و در جاده و یا خیابان گیر افتاده باشید و دسترسی به پمپ بنزین سخت بوده و یا امکان پذیر نباشد. در این حالت می توانید با امداد خودرو تهرانی در تماس باشید تا در اسرع وقت سوخت مورد نیاز خودرو شما را به شما برساند. شماره تماس ما ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ می باشد.

3- مکانیک سیار

همانگونه که قبلا هم گفته شد خدمات امداد خودرو تهرانی شامل تعمیر جلوبندی ، تعمیر گیربکس و… می باشد که کلیه این خدمات را امداد خودرو تهرانی به صورت سیار و شبانه روزی انجام می دهد و در صورتی که خودرو بسیار آسیب دیده باشد با کمک یدک کش آنرا به نزدیکترین تعمیرگاه می رساند. کلیه این خدمات توسط نیروها و تعمیرکاران خبره ما صورت می گیرد.

4- یدک کش خودرو در امداد خودرو شبانه روزی

در صورتی که در جاده بمانید و خودرو شما خراب باشد این امداد خودرو تهران است که می تواند یاری گر شما بوده و شما را از وضع موجود رها کند. در صورتی که خودرو شما قادر به حرکت نباشد و امدادهای سیار کافی نباشد خودرو شما با یدک کش خودرو به نزدیکترین تعمیرگاه انتقال داده می شود تا تعمیر بر روی آن صورت پذیرد.

5- امداد باطری

گاهی ممکن است علت حرکت نکردن و یا روشن نشدن خورو شما خرابی باطری و نداشتن شارژ آن باشد که در این حالت خودرو شما قادر به روشن شدن نیست امداد خودرو تهرانی در حوزه تعمیر باطری و همچنین امداد باطری یا باطری به باطری در امداد رسانی شما حاضر است.

6- امداد قفل و سوئیچ

در امداد خودرو شبانه روزی و در برخی موارد ممکن است که نیاز به امداد خودرو باشد که شامل موارد زیر می تواند باشد:

۱- گیر کردن سوئیچ

۲- شکسته شدن سوئیچ در قفل

۳- گم کردن سوئیچ و قفل بودن خودرو

۴- گیر کردن قفا فرمان، پدال و …

۵- خرابی در سیستم امنیتی خودرو

امداد خودرو شبانه روزی

7- تعمیر تخصصی خودرو

تعمیر موتور خودرو موازی و سری نیازمند تخصص خاص خود است که متفاوت از موتورهای معمولی است. در خودروهای هیبرید موازی، موتور درون سوز به همراه موتور الکتریکی نیروی خودرو را تامین می کند، به این معنی که هر دوی آنها به چرخ ها متصل هستند و هر یک به تنهایی می توانند نیروی حرکتی خودرو را تامین کنند.

در بعضی از مدل ها، موتور الکتریکی به عنوان یک مجموعه واحد با موتور درون سوز و کوپل شده به آن طراحی می شود و در بعضی دیگر از مدل ها این موتور الکتریکی به عنوان واحدی جدا از موتور درون سوز طراحی شده که در نهایت کارآیی کلی هر دوی این روش ها یکسان است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.