امداد خودرو کیا

ما با سابقه امدادرسانی چندین ساله در سراسر تهران و ایران خدمت رسان مردم عزیز بوده که خدمت رسانی خودرو کیا از تخصص های نیروهای متخصص ما می باشد که همواره امدارسانی آنها در زمینه پنچر گیری ، تعمیر موتور ، تعمیر گیربکس ، تعمیر جلوبندی خودرو و … می باشد که د ادامه بیشتر در مورد این موضوعات به بحث و گفتگو می پردازیم – امداد خودرو کیا

نیروهای متخصص امداد رسانی امداد خودرو تهرانی در حوزه تعمیر خودرو کیا دارای توانایی عیب یابی، تشخیص و تعمیر انواع خودروهای برند کیا از جمله ریو، سراتو، اپتیما MG ، اسپورتیج ، سورنتو ، اپیروس، موهاوی، سول، پیکانتو، کادنزا، کارنیوال می باشند و نتیجه آن همواره با هزینه هایی بسیار مناسب و به صرفه و همچنین تضمین کیفیت خدمات خود همراه است.

امداد خودرو کیا

خدمات امداد خودرو تهران

خدمات ما در امداد خودرو تهرانی شامل تعمیر قسمت های محتلف خودرو کیا و تعویض قطعات مختلف و حمل و جابه جایی خودرو با یدک کش در صورت گیر افتادن در جاده و یا خیابان می باشد. امداد خودرو تهرانی با کادری مجرب، به شما عزیزان به صورت ضمانت شده ارائه میده؛ خدمات امداد در محل و خدمات حمل خودرو:

● مکانیک سیار امداد خودرو کیا

در صورتی که خودرو شما در جاده دچار سانحه شده و قادر به حرکت نمی باشد می توانید با تماس با امداد خودرو تهرانی با خدمت مکانیک سیار خودرویتان را تعمیر نمایید و یا با یدک کش به تعمیرگاه معتبر برسانید. این خدمات عبارت اند از:

  • انجام سرویس‌های دوره‌ای با تنظیم دقیق
  • پیگیری‌های دوره‌ای و مداوم
  • تعمیر جلوبندی خودرو
  • تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو
  • تعویض انواع قطعات خودرو
  • انجام کلیه سرویس‌های فصلی خودرو و…

● بنزین سیار امداد خودرو کیا

ممکن است در جاده بنزین خودرو شما به اتمام برسد وخودرویتان به پمپ بنزین بعدی نرسد و یا اینکه شرایطی پیش بیاید که پمپ بنزین ها خراب شده و امکان سوخت گیری وجود نداشته باشد در این صورت شما می توانید با تماس با امداد خودرو تهرانی به شماره تماس ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ جهت سوخت رسانی بنزین سیار تماس حاصل فرمایید.

●پنچرگیری لاستیک کیا

●امداد باتری سیار کیا

یکی از مهمترین قطعات خورو باطری آن می باشد که وجود ایراد در آن ممکن است باعث گیر افتادن شما در جاده و یا خیابان  شه و حتی حوادثی را به وجود بیاورد و باعث صدماتی به خودرو شود. امداد خودرو تهرانی جهت امدادرسانی باطری بصورت عملیات امداد باطری، باتری به باتری و یا تعویض باتری با کیفیتی بالا و ضمانت شده در خدمت شما می باشد.

یدک‌کش امداد خودرو کیا

از خدمات یدک کش امداد خودرو تهرانی می توان به حمل خودرو برای تعویض پلاک،‌ نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن، استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین، بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر اشاره کرد.

جهت جابه جایی و یدک کشی نیازمند یکسری ابزارها می باشیم که در ادامه به انها اشاره می کنیم:

●خودرو بر امداد خودرو کیا

امداد خودرو کیا امداد خودرو تهرانی با برخورداری از انواع خودروبر، آماده‌ست تا انواع خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سواری رو برای شما متقاضیان محترم جابه‌جا کنه. خودروبرها یکی از مطمئن‌ترین روش‌ها برای جابه‌جایی خودروها بشمار می روند.

●جرثقیل امداد خودرو کیا

امداد خودرو تهرانی متناسب با وزن و ابعاد خودرو شما ارائه دهنده خدمات امداد رسانی با جرثقیل می باشد که نوع جرثقیل متناسب با ابعاد و وزن خودرو شما می باشد. این نوع امدادرسانی در اسرع وقت صورت گرفته و به سرعت کار خدمت رسانی را آغاز خواهد کرد.

●دکل امداد خودرو کیا

مزایای یدک‌کش و امداد خودرو کیا امداد خودرو تهرانی

با استفاده از یدک‌کش و امداد خودرو KIA امداد خودرو تهرانی مزایای زیر رو کسب می‌کنید:

  • پشتیبانی خدمات مشتریان
  • شفافیت در هزینه‌ها
  • انجام خدمت در زمان دلخواه شما
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • استفاده از یک تعمیرکار خودرو باتجربه
  • گارانتی یک‌ماهه خدمت تعمیر ماشین
  • صرفه جویی در زمان

امداد خودرو شبانه روزی تهرانی یکی از معتبرترین شرکت های امداد خودرو می باشد، این مجموعه دارای مجوز رسمی خدمات امدادی برای سامان دهی و بهبود خدمات به مشتری شکل گرفته است. هدف اصلی ما ارائه خدمات درکمترین زمان ممکن برای شما عزیزان می باشد. جهت امدادرسانی می توانید با شماره ۰۹۳۵۱۱۶۵۰۴۱ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.